در مقاله حاضر سعی بر آن بود که ارزش مصرفی زنان شاغل و خانهدار بررسی و تبیین شود. چارچوب نظری تحقیق مبتنی بر نظریه بوردیو و روش پیمایش پرسشنامهای بوده است. متغیر وابسته این پژوهش، ارزشهای مصرفی در ابعاد ارزش مصرفی نمایشی، آرزوی خود تحققی و تمجید از سبک زندگی غربی و متغیرهای مستقل اصلی پژوهش روابط اجتماعی، نحوه گذران اوقات فراغت، میزان استفاده از رسانهها، خودباوری و دینداری بود. نتایج نشان میدهد که در مجموع زنان شاغل و خانهدار در متغیرهای مستقل و وابسته تفاوت معناداری دارند و روابط متغیرهای مستقل و وابسته با کاربرد آزمونهای آماری تأیید شد.
فرهمند, مهناز. (1393). بررسی تطبیقی ارزشهای مصرفی زنان شاغل و خانهدار شهر یزد و عوامل مؤثر بر آن. مطالعات اجتماعی روان شناختی زنان, 12(2), -. doi: 10.22051/jwsps.2015.1481
MLA
مهناز فرهمند. "بررسی تطبیقی ارزشهای مصرفی زنان شاغل و خانهدار شهر یزد و عوامل مؤثر بر آن". مطالعات اجتماعی روان شناختی زنان, 12, 2, 1393, -. doi: 10.22051/jwsps.2015.1481
HARVARD
فرهمند, مهناز. (1393). 'بررسی تطبیقی ارزشهای مصرفی زنان شاغل و خانهدار شهر یزد و عوامل مؤثر بر آن', مطالعات اجتماعی روان شناختی زنان, 12(2), pp. -. doi: 10.22051/jwsps.2015.1481
VANCOUVER
فرهمند, مهناز. بررسی تطبیقی ارزشهای مصرفی زنان شاغل و خانهدار شهر یزد و عوامل مؤثر بر آن. مطالعات اجتماعی روان شناختی زنان, 1393; 12(2): -. doi: 10.22051/jwsps.2015.1481