آریانا، آزاده.، دستیار، زهرا و توسلی، علی. (1398). نقش زنان کارآفرین در توسعه و تحول کشور بررسی موردی استان هرمزگان. کارافن، 16(46)، 120-101.
آقاجانی، حسنعلی.، شریعتی، زینت و حسینی، ابوالحسن. (1399). تبیین روند تکاملی و مؤلفههای موثر بر مدل کسبوکارهای الکترونیکی در استارتاپهای ایرانی. بهبود مدیریت، 14(1)، 147-127.
احمدی، سنور.، کوهستانی، حسین.، یادآور، حسین و شعبانعلی فمی، حسین. (1398). فراتحلیل عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی زنان روستایی. اقتصاد فضا و توسعه روستایی، 8(1)، 38-21.
اکبری، مرتضی.، دانش، مژگان.، سخدری، کمال و دولتشاه، پیمان. (1396). تأثیر آمادگی سازمان برای کارآفرینی سازمانی بر عملکرد مالی و عملکرد نوآوری سازمانها: نقش میانجی گرایش کارآفرینانه. مدیریت توسعه فناوری، 5(1)، 146-123.
اوهانجانیانس، مانوئل و اوهانجانیانس، مارینا. (1395). نقش کارآفرینی دیجیتالی در توسعه اقتصاد دانشمحور. سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد، با محوریت اقتصاد مقاومتی، مشهد: 18شهریورماه.
بوذرجمهری، خدیجه و قنبری، نسیبه. (1396). اشتغال زنان در کسبوکارهای کوچک و نقش آن در توسعه اقتصادی روستاها. همایش ملّی زن و توسعه پایدار روستایی، مشهد، دانشگاه فردوسی، 23 مهرماه.
حاجی میرزایی، سیدعلی و احمدی جشفقانی، حسین علی. (1398). کاربرد فناوری اطلاعات بر کارآفرینی و کسبوکار الکترونیکی. دومین کنفرانس ملّی اندیشههای نوین در مدیریت کسبوکار، تهران: تیر 1398.
خسرویپور، بهمن و پورجاوید، سهیلا. (1396). واکاوی عوامل مؤثر بر رشد کارآفرینی در کسبوکارهای کوچک زنان روستایی در شهرستان اسلامآباد غرب با استفاده از تکنیک تحلیل محتوا. راهبردهای توسعه روستایی، 4(3)، 315-299.
خسرویپور، بهمن.، سلیمانی هارونی، خدیجه و آنی، نادیا. (1398). موانع کارآفرینی زنان روستایی بخش مرکزی استان کرمانشاه. تعاون و کشاورزی، 8(29)، 152-133.
رستمعلی، ولیاله و علی جمعهزاده، پروین. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت زنان کارآفرین شهر تهران. توسعه اجتماعی، 12(3)، 172-147.
صابریان، مهناز و صبوری، محمدصادق. (1393). تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی زنان روستایی عضو صندوقهای خرد سمنان. مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 6(4)، 115-107.
مکیزاده، فاطمه.، فرج پهلو، عبدالحسین.، عصاره، فریده و شهنی ییلاق، منیجه. (1391). شناسایی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش پایگاه اطلاعاتی مبتنی بر وب توسط کاربران دانشگاهی. یک مطالعه گراند تئوری، تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، 46(59)، 81-59.
نیکبین، حسین.، بدیعزاده، علی.، داوری، علی و حسینینیا، غلامحسین. (1397). ارائه مدل کسبوکار مؤثر در حوزه کسبوکارهای الکترونیکی با روش شبکه خزانه. مدیریت توسعه فناوری، 6(1)، 159-137.
ورکیانیپور، نفیسه.، حسینی، سیدمحمدرضا.، سمعیی، روحالله و اشرفی، مجید. (1399). مدلسازی کارآفرینی زنان شهری بر اساس زنجیره ارزش کارآفرینی با رویکرد توسعه پایدار اجتماعی در استان گلستان. تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، 20 (58)، 161-139.
یاسوری، مجید و نوروزی، معصومه. (1400). فراتحلیل کیفی ابعاد توسعه کارآفرینی زنان روستایی. زن در توسعه و سیاست، 19(1)، 41-21.
یعقوبی فرانی، احمد.، سلیمانی، عطیه و موحدی، رضا. ( 1393). تحلیل عوامل مؤثر بر کارآفرینی زنان روستایی. مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان، 12(4)، 42-7.
Agarwal, S., Lenka, U., Singh, K., Agrawal, V. & Agrawal, A. M. (2020). A qualitative approach towards crucial factors for sustainable development of women social entrepreneurship: Indian cases. Journal of Cleaner Production, 274, 123135.
Aghajani, H., Shariati, Z. & Hosseini, A. (2020). Explaining the evolutionary process and components affecting the e-business model in Iranian startups. Improve Management, 14(1), 127-147 .(In Persian)
Ahmadi, S., Kouhestani, H., Yadavar, H. & Fami, H. S. (2019). Meta-analysis of factors affecting the aevelopment of rural women entrepreneurship. Space Economics and Rural Development, 8(1), 21-38 .(In Persian)
Akbari, M., Danesh, M., Sakhdari, K., & Dolatshah, P. (2017). The effect of organizational preparedness corporate entrepreneurship on innovation performance and financial performance: The mediating role of entrepreneurial orientation. Technoiogy Development Management, 5(1), 123-146. (In Persian)
Aryana, A., Dastyar, Z., & Tavasoli, A. (2020). Entrepreneur women’s role in the development and evolution of the country (Case Study: Hormozgan province). Carafe Technical and Vocational University, 16(46), 101-120. (In Persian)
Bahcecik, Y. S., Akay, S. S. & Akdemir, A. (2019). A review of digital brand positioning strategies of Internet entrepreneurship in the context of virtual organizations: Facebook, Instagram and YouTube samples. Procedia Computer Science, 158, 513-522.
Bharthvajan, R. (2014). Women entrepreneurs & problems of women entrepreneurs. Innovative Research in Science, Engineering and Technology, 3(9), 16104-16110.
Buzarjomehri, K. & Ghanbari, N. (2017). Women’s employment in small businesses and its role in economic development. National Conference on Women and Sustainable Rural Development. (In persian)
Chaffey, D. & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital Marketing: Strategy, Implementation & Practice: Pearson uk.
Cusi, A. L. M. & Bernal, L. D. P. (2020). Global Entrepreneurship Analytics: Using GEM Data (Routledge Focus on Business and Management).
Hafezieh, N., Akhavan, P. & Eshraghian, F. (2011). Exploration of process and competitive factors of entrepreneurship in digital space: A multiple case study in Iran. Education, Business and Society: Contemporary Middle Eastern Issues.
Hajimirzaei, A. & AhmadiJeshfaghani, H. A. (2019). Application of information technology on entrepreneurship and e-business. The Second National Conference on New Thoughts in Business Management. (In persian)
Hallikainen, H. & Laukkanen, T. (2018). National culture and consumer trust in e-commerce. International Journal Information Management, 38, 97-106.
Jamali, D. (2009). Constraints and opportunities facing women entrepreneurs in developing countries: A relational perspective. Gender in management: an International Journal.
Khosravipour, B., Harooni, K. S. & Ani, N. (2019). Obstacles hampering entrepreneurship of rural women in the central region of Kermanshah province. Cooperatives and Agriculture, 8(29), 133-152. (In Persian)
Khosravipour, B. & Pourjavid, S. (2017). Identify factors affecting the development of entrepreneurship in small businesses (SME) Rural Women Islamabad city using the techniques of content analysis. Rural Development Strategies, 4(3), 315-299. (In Persian)
Maden, C. (2015). A gendered lens on entrepreneurship: Women entrepreneurship in Turkey. Gender in Management: An International Journal.
Makkizdeh, F., Farajpahlou, A., Osareh, F. & SHeniyailagh, M. (2012). Identification of factors affecting academic users’ acceptance of web-based databases: A grounded-theory approach. Academic Librarianship and Information Research, 46(59), 59-81. (In Persian)
Melovic, B., Jocovic, M., Dabic, M., Vulic, T. B. & Dudic, B. (2020). The impact of digital transformation and digital marketing on the brand promotion, positioning and electronic business in Montenegro.
Technology in Society, 63. doi:
https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2020.101425
Milovanovic, S. (2015). Application of internet technology and electronic business concept in Serbia. Procedia Economics and Finance, 19, 278-286.
Nikbeen, H., Badizadeh, A., Davari, A. & Hosseininia, G. (2018). An effective business model in the field of electronics business using repertory grid technique. Technology Development Management, 6(1), 137-159. (In Persian)
Ohanjanians, M. & Ohanjanians, M. (2016). The role of digital entrepreneurship in the development of knowledge-based economy. Third International Conference on Management and Economics. (In Persian)
Orhan, M. & Scott, D. (2001). Why women enter into entrepreneurship: an explanatory model. Women in management review.
Özsungur, F. (2019). A research on women's entrepreneurship motivation: Sample of Adana Province. Women's Studies International Forum.
Padhy, P. C. & Mishra, A. K. (2017). E-commerce: Promoting entrepreneurship in India. Agriculture, 1(2).
Rosca, E., Agarwal, N. & Brem, A. (2020). Women entrepreneurs as agents of change: A comparative analysis of social entrepreneurship processes in emerging markets. Technological Forecasting and Social Change, 157, 120067.
Rostamalizadeh, V. & Alijomehzadeh, P. (2018). Factors affecting on the success of women entrepreneurs in Tehran. Social Development, 12(3), 147-172. (In Persian)
Saberiyan, M. & Sabouri, M. (2014). Factor analysis of the factors influencing the development of rural women entrepreneurship (Case of study: members of micro-credit funds in Semnan). Iranian Social Development Studies, 6(4), 107-115. (In Persian)
Salvador, M. M. & Salvador, B. (2016). Abilities and skills as factors explaining the differences in women entrepreneurship.
Sangolagi, K. & Alagawadi, K. (2016). Woman entrepreneurs. Advancement In Engineering Technology Management&Apllied Science, 3(1), 216-222.
Seunke, P. & Bock, B. B. (2015). Exploring the roles women in the development of munctional entrepreneurship on family. Life Sciences, 1-10.
Varkianipour, N., Hosseini, M., Samiei, R. & Ashrafi, M. (2020). The entrepreneurial modeling of women is based on the entrepreneurial value chain with a sustainable social development approach in the province of gulistan. Applied Research in Geographical Sciences, 20(58), 139-161. (In Persian)
Verheul, I., Stel, A. V. & Thurik, R. (2006). Explaining female and male entrepreneurship at the country level. Entrepreneurship and Regional Development, 18(2), 151-183.
Wang, C., Fan, X. & Yin, Z. (2019). Financing online retailers: Bank vs. electronic business platform, equilibrium, and coordinating strategy. European Journal of Operational Research, 276(1), 343-356.
Yaghoubi, A., Soleimani, A. & Movahedi, R. (2015). Sociological study of the attitudes toward mehr among alameh university students. Women’s Studies Sociological and Psychological, 12(4), 7-42. (In Persian)
Yasouri, M. & Noroozinejad, M. (2021). Qualitative meta-analysis of the dimensions of rural women entrepreneurship development. Women in Development and Politics, 19(1), 21-24. (In Persian)
Zhou, L., Wang, W., Xu, J. D., Liu, T. & Gu, J. (2018). Perceived information transparency in B2C e-commerce: An empirical investigation. Information & Management, 55(7), 912-927.